hello teacher tell me what's my lesson

publicerat 2010-03-14 klockan 19:06:47





























pappa putsar glas ||  ett duktat bord.

världens sötaste unge a.k.a. Anton
i bakgrunden dansar mamma

pappa instruerar mig på hur man häller upp och Hugo stod för underhållningen och spelade trumpet.
Stolt mamma i bakgrunden (mamma till hugo alltså..)

min älskade mormor<3 Hans och Ann (föräldrar till de två mindre) köpte 75 tulpaner!!



























efterrätten


söndagen *dagen efter* :


mamma krattar tak

Hugo

sen skottade mamma tak

sist tvingades mamma bli fotad med mig.. se bara hennes olyckliga min xD


Detta var allt! :) Jag är ganska dålig på att komma ihåg att använda kameran vid sånahär tillfällen ! :P kanske kan be Janne och Hans skicka de bilder de tog (: nu ska jag äta miniköttbullar :D puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0