if you wanna be my lover, you gotta get with my friends

publicerat 2010-03-26 klockan 07:27:32


en mås. tagen av Sara Blomkvist

dagsplanering :

Packa → 08.15
Ut och springa → 09.15
Duscha → 10.00
Gå till Nya → 11-12
Äta Lunch → 13
Räkna Matte →15
Åka till Malmö → 18
hämta upp farmor och åka till Hipp → 19
Se på Måsen → ??

väldigt intressant dag, right? xD problemet är att jag inte vet hur mycket jag ska packa, då jag inte äns vet om jag ska vara där över helgen, eller tills torsdag? Jag och pappa kom på den underbara idén att pappa ska komma ner på mc:n och hämta mig, så har vi årets första motorcykelfärd avklarad ^^ Det skulle fan vara askul! så här sitter jag och hoppas på det, och packar bara det allra nödvändigaste :) undrar om jag kan ha min röda klänning på mig.. eller om den anses vara för vulgär för släktfester (eller snarare för farmor) ? jag tycker att den är söt, och ska i alla fall ge den en chans! :) nu måste jag börja packandet ! puss på er, ha en bra dag och en underbar start på lovet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0