inredning

publicerat 2010-03-06 klockan 23:30:02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fina huh?

skulle inte tacka nej en sekund för att få dessa! Nattduksbordet på sista bilden är ju för bedårande!
Tidigare har jag tänkt mig helt vitt!
vitt plankgolv, vita väggar.
golvet ska än så länge fortfarande vara vitt, men efter jag såg sita bilden blev jag gaanska sugen på härligt gröna väggar! vad tycker ni? Vitt som bilderna längst upp eller den gröna färgen?

just nu ser min villha-lista ut såhär:

•vit sängstomme i metall
• vitt trägolv
• nattduksbord i vitt "utslitet" trä
• väggar: vitt/beiget eller grönt
• vita mycket tunna gardiner
• garderobsdörrarna ska vara i trä med en tunn vit färg
•en gammal taklampa

åååh jag längtar tills det blir dax att ge pappa skissen :)
puss<3

 


Kommentarer
Postat av: Christel

Fin blogg :) Det sista rummet var jättefint!

2010-03-07 @ 09:18:37
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0