it was only a kiss, how did it end up like this?

publicerat 2010-03-26 klockan 15:02:08

helt underbart väder det är ute! inte bara skiner solen, utan det är sjukt varmt ute också :D sånt gör en på så gott humör :) min joggingtur i morse var härlig, men blev tyvärr aldeles för kort. Sprang "den vanliga" rundan som sträcker sig en bit in på hov, och brukar ta sådär 40 minuter. Jag sprang den på 30, och gick de sista hundra metrarna. Besviken, eftersom jag inte tränade så länge som jag borde ..men vi får väl se om jag får någon värk imorn! Just nu så sitter jag bara och väntar på att mina föräldrar ska komma hem så att vi ska åka till farmor :) ser nästan fram emot teatern nu, vi får väl se om den lever upp till mina (och farmors) förväntningar ^^
Syntestet gick också bra, jag får till och med köra bil utan glasögon :D ..fast han rekommenderade inte det..
och så skrev jag på fejan, och det tyckte många  om xD haha Jäklar vad töntig jag är :) och så har jag packat inför helgen, och det blev en ljusrosa klänning från BikBok istället för den röda med prickar ^^ Förhoppningsvis så glömmer inte mamma sin kamera, då min har bestämt sig för att brutalt bara lägga ner fullständigt under protesten "objektiv-fel" :( ..så kan jag ta bilder med något i alla fall.. ska hjälpa till att diska nu bara ! vi hörs senare puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0