it's not in the words that you told me

publicerat 2010-03-18 klockan 17:54:59

hittade en sjukt snygg klänning på bikbok härom dagen! bestämde mig för att köpa den, och idag fick jag pengar, lust och tid:) så jag ringde tanja som var ensam hemma hos fredrik och bad henne följa med.. men vi kanske skulle äta ngt först :P så jag cyklade till henne, vi började se film, åt popcorn... och sen gick vi upp och fikade med fredriks mamma xD asså hon är inte som andra mammor :P mysig, social. och mysig :) så åt jag en fralla och lite kakor (A) sen begav sig jag och tanja ner på stan :) jag köpte klänningen, en bustier och en bh+trosa (de skulle vara tillsammans) och jag är supernöjd. enormt nöjd. Fast nu känner sig plånboken naken, och jag har inget att fylla den med på ett par dagar... men det gör inget, jag fick ju bankkort !! mohaha<3
jag lovar att lägg ut bilder på kläderna senare.. eller i alla fall klänningen hehh..
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0