just call my name, i'll be there in a hurry

publicerat 2010-03-14 klockan 13:44:59

heeeej bloggen ♥
har precis kommit hem från att varit ute och skottat snö med släkten :P ganska mysigt faktiskt, om man bortser från kusinerna som jämt vill vara med en.. den ena är 15 och den andra är tolv... typ. Jag vet ärligt inte hur gamla de är :$ Arvid, den älsta går i alla fall i sjuan, men jag tror att han började ett år senare, dvs att han är ett år äldre än alla de andra ..så ni kan ju räkna ut hur gammal han är :D men det är inte att de följer efter mig som är det jobbiga, utan hur Arvid pratar ! tänk er en blandning av stockholmska och örebroska(?).. Typ örebros gnälliga stämma + att han efter att han dragit ut på orden så lägger han till en stockholmsk snurr på det. HEMSKT. men det är inte allt. han är i målbrottet också :'( och igår blev han ledsen för att vi andra (jag, hans lillebror Hugo och våra andra kusiner Matilda och Anton) gick ut, utan honom. Jag hatar när folk blir ledsna för sånna saker! saken var den att jag skulle gå ut själv med sally , för att jag var så jävla varm, så hade jag plötsligt en hel drös med ungar att hålla koll på. Och självklart blir då han ledsen för att han inte fick följa med? Han är för i helvete 15 år!!! herregud.
Anton och Matilda är förövrigt världens sötaste ungar! ..aningen högljudda, men urgulliga :) jag lovar att lägga ut bilder när jag kommer hem (typ 7-tiden ikv) så titta in lite senare (; nu ska här ätas, sen bär det av hemåt! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0