nothing heard nothing said, can't even speek about it

publicerat 2010-03-04 klockan 20:30:26

kommer hem och ser mitt rum. fan vad glad man är att man har en hund. hon förgyller min dag.

att ha skolan fram till klockan fyra är inte okej. Dessutom Ensamble (musiklektion) sista gör en utmattad. Hufvudvärken blev inte bättre utav den kan man lugnt säga. Inte min förskylda hals heller.
Försöker ju vänja mig av kaffe just nu vilket leder till att jag får ont i huvudet ganska ofta ¨/

Fast min "kaffe-avvänjnings-diet" bröts idag då huvudvärken ökade och ingen ipren fanns i närheten, så mamma kokade en termos kaffe och så gick vi till "huset" där jag fann ett halft paket Ballerina Kladdkaka vilket gjorde mig med ett ord : lycklig. <3

Men nu sitter jag här igen och huvudvärken börjar återkomma, tyvärr. Jag funderar på att göra om min bloggdesign! Min röda färg är för "höstig" och jag vill ha en som passar mer för vår/sommar och så (;
ska se vad jag kan hitta på !

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0