Jo vatten vatten bara vanligt vatten

publicerat 2010-05-21 klockan 18:58:55


det är jobbigt att det ska regna så förbannat mycket i växjö! :( jävligt glad att jag inte köpt biljetter till rockthelake i alla fall! Skulle gärna lyssna på de flesta av kvällens artister, men med tanke på att mina kusiner är här klockan tio imorgon så slopar jag den tanken och får helt enkelt gilla laget, vilket är att sitta i en bil.. Om jag går in i huset så måste jag jobba och slita, och jag vill inte cykla hem i detta fattiga vädret. Det åskar också ju :(! Det finns dessutom inte så mycket att göra där hemma. Jag har bakat rabarberpaj som ska njutas vid kvällens höjdpunkt; Så ska det låta. Tyvärr så gör jag det mer eller mindre motvilligt då amy diamond ska vara med . Bara tanken av hennes åsyn äcklar mig. Det finns inte mycket med henne som jag gillar. Hennes klädstil, skratt/leende, sånger och resten. Men jag ska ge henne en chans. Blir hon för jobbig så stänger jag helt enkelt av tvn. Det är det ljuvliga med tvapparater. <3

Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Oh yes I did, bläää för marabou med chilli!!

Men egentligen så kan inget slå originalet<3

2010-05-22 @ 00:09:17
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0