show them all the beauty they posesses inside

publicerat 2010-05-20 klockan 22:22:38


nästan tio år senare, och jag förstår fortfarande lika lite nu som då.

har precis tränat med dendär jävla pulsklockan som är obligatorisk för att man ska få något bra betyg i IDH-A.
1. att hålla sin arbetspuls var svårare än vad jag förväntat då pulsen steg för fort.
2. att träna högintensivt i 20 minuter är faktiskt ganska jobbigt.
3. att fortsätta träna i tjugo minuter till efter det högintensiva var faktiskt inte ok.

dessutom hade jag redan träningsverk, innan jag började träna. Nu är verken b r u t a l och det har gått vadå? en halvtimma sen jag slutade? jag tycker det är synd om mig! Nu ska jag städa i mitt allt för stökiga rum eftersom kusinerna kommer hit på lördag! mycket mysigt måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0