Tell me lover are you lonely

publicerat 2010-05-01 klockan 15:02:07


en av typ 50 av alla bilder som togs igår . Jag har typ 10 bilder på mitt cykelstyre , fråga mig inte varför. Sjukt lyckad kväll igår, har inte haft så roligt på länge (:

idag är den första dagen i mitt nya liv. Invägningen var imorse och jag vägde hela 75,4 kg. Helt sjukt att man går upp så mycket av att inte röra sig och äta onyttig mat! Dag nr. 1 började i alla fall bra med grönsakspinnar, dip, köttbullar och chips . Till eftermiddagsfikat blev det blåbärsmuffins xD aja. Jag får väl springa hem sen ^^ vi hörs ikväll! Puss<3

Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E ♥

Det skulle vara sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



KRAM

2010-05-01 @ 16:13:19
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0