that i have to follow you and beg you to come home

publicerat 2010-05-03 klockan 20:51:25



Först säger du "nej men träna inte nu, jag springer med dig senare" efter det säger du "men vi ska inte ut och springa, det pallar jag inte. du får följa med till gymmet" och nu när jag äntligen skaffat orken att byta om så ska vi inte dit häller. ibland vill jag bara ta och strypa dig kära bror.
Så nu börjar jag att springa klockan tio i morgon bitti istället. Underbart att man börjar klockan 12.35 imorn ♥
och nu är jag förrästen så jävla trött att jag ska ta och slänga mig i sängen istället. Förhoppningsvis så somnar jag ganska strax och kan fortsätta mitt liv i morgon :) god natt på er mina snuttebullar <3

Kommentarer
Postat av: Philip

du går och lägger dig alldeles för tidigt ^^

2010-05-03 @ 21:46:11
Postat av: Lisa Blomkvist

neeeeeeeejsh :P

2010-05-04 @ 10:50:08
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0