that's alright mama, that alright with you

publicerat 2010-05-04 klockan 18:50:11



jag förstår inte varför jag är så jävla trött hela fucking tiden :( menmen, har precis ätit pannkakor med massa grädde och massa blåbärssylt! :) jag vet att jag borde vara nyttigare än vad jag är, men jag var ju faktiskt och tränade i morse under min sovmorgon! Imorn bitti ska jag ut och springa igen. Så trots att jag börjar klockan 9.30 så ska jag vakna klockan sju! ^^

Nu ska jag försöka få min klänning som jag försökt sy färdigt i 3 månader xD jag har ju äntligen lite tid för sånt som jag gillar, och dessutom är jag själv hemma för tillfället (vilket är helt otroligt då det är 4 personer till som bor i denna lilla lägenhet) så jag ska ta tillfället i akt ^^ men först ska jag sjunga lite! :D //vilket man inte häller kan göra då det är 4 personer i en lägenhet med typ gipsväggar.. :(

Kommentarer
Postat av: Janeleh

SV: Varsågod :D Gjort idag då? ^^

2010-05-04 @ 19:07:54
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Janeleh

SV: Okej, vadå för något? :) Jag har fotat lite med min systemkamera som jag köpte igår :D

2010-05-04 @ 19:34:48
URL: http://peekaboooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0