VEM VARE? VEM VARE SOM SMITTA?

publicerat 2010-05-06 klockan 09:54:51


typ så jag känner mig. || gammal bild

KUL! jävligt kul att man vaknar upp med en huvudvärk som dunkar hårt och en kletig näsa. JA JAG SA KLETIG NÄSA. Den rinner inte, utan konsistensen är som degen till kanelbullar. (smakar gott men förfärligt kletig) För er som inte fattade: att den smakade gott var ett skämt. Men inte det om kletigheten. Om jag skulle haft tillräkligt mycket snor skulle jag kunna tapetsera med den. Men jag vet inte om jag ska gå till skolan eller inte. Jag vill ju inte missa något, men samtidigt så vill jag inte vara den som smittar vidare :/ men jag ska dit i eftermiddag eller så och hämta min biologibok ! intressant för er läsare att veta. höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0