I will hit the road and go if i knew that someday it will lead me back to you

publicerat 2010-11-15 klockan 17:49:20



Åååwh!! älskar "models own" från Asos! *rysning*(ps. klicka på bilden så kommer du till klänningen!)
bara 450 kronor för denna! Om jag inte vore så jävla pank så hade den absolut dampt ner i brevlådan inom en vecka,
men nu är jag ju fattig som en bonndräng så den tanken hamnar i soptunnan :(
Däremot har jag lyckats buda hem ett par underbara paljettshorts (vet inte om jag hunnit nämna det innan, och har jag
det så får ni gott höra om det igen!) som kommer innan helgen förhoppningsvis !!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Skitfin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2010-11-16 @ 00:40:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0