I wonder who's loving you

publicerat 2010-11-08 klockan 23:24:17



det snöar ute. Detta är andra gången i år redan. I växjö. Jag gillar inte detta. Inte en snöflinga! My days of peeptoes are history. Usch. Där försvann mer än hälften av skor att välja bland för min del. Måste köpa riktiga stövlar. Minst en dm klack och över knähöjd är kraven. Inte det lättaste. Skulle gått till stan idag egentligen men såg ut som en kråka, så jag sket i det. Så nu ligger jag här och skriver mitt i natten. Jag kan inte sova eftersom jag vridit på dygnet och för att snön gör himlen ljus och lila, och är obehaglig. Så jag var tvungen att blogga om skiten, fast nu svider det i ögonen så jag ska blunda och se om det slutar.. God natt :)<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Vad skönt att allt löste sig till slut.



Usch snö. Lite tidigt tycker jag, men om det är det som krävs för att det ska ligga ett vitt täcke på julafton så låt gå. Hoppas bara att man sipper oändligt massa tö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0