Just gonna dance all night. I'm all messed up, so out of line.

publicerat 2010-11-03 klockan 09:40:28


från christeric

Jag förstår inte hur hon alltid lyckas så jädra bra? "hängörhänget" hittade hon i en vintagebutik i Tokyo. Jag vill också haaa!! Aja, inte just nu i alla fall. Nu blir det kaffe, sen övningskörning! Håll tummarna för mig nu! Om det går bra idag så bokar vi uppkörning :D ..om jag inte strular till skiten nu alltså. Ååh jag ber till gudarna att jag klarar av detta nu, pallar inte mer övningskörning! Så får vi se om jag ska fira ikväll eller bara dränka mina sorger som vanligt. Jag sätter på Håkan Hellström och drömmer bort en stund. puss♥

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

sv: håller med :)

2010-11-03 @ 13:43:55
URL: http://sandrarainea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0