Remeber those walls i built? Well baby, there're tumberling down.

publicerat 2010-11-10 klockan 00:13:54



Hayao Miyazaki

han kan vara den bästa filmskaparen jag vet. tre filmer han gjort: min granne Totoro, Ponyo på klippan vid havet och Spirited Away. Alla tre är surrealistiska, men känslorna är så äkta att jag gråter varje gång jag ser dem. Helt absolut ett måste att se!
Såg på Ponyo för fösta gången ikväll. Ett beskrivande ord: gråtkalas. Men det jag ju jag som såg den, och så reagerar jag på alla filmer mer eller mindre.. :P Nu ska jag sova. Känner att jag någon bacill i kroppen som inte ska vara där, så jag behöver all sömn jag kan få! God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0