though the pain in my chest, I still wish you the best

publicerat 2010-11-17 klockan 16:34:39



Jaha.. vad gör man med sitt lilla liv egentligen? Jag får en dags ledighet och tänker "fan vad skönt, nu kan jag äntligen komma ikapp", men inte.
Jag tar och tittar på Sailor Moon och Glee istället. Och skrev om min önskelista lite. Jag har skickat den i ett mejl till farmor och satte upp en på kylskåpet. Det tycker jag får räcka. Farmor får skicka vidare den om det nu skulle finnas någon mer här i världen som vill ge mig något fint :)
Efter den otroligt fina gåsmobil jag gjorde till henne (glömde ta bild, ni får se den nästa år istället..(..you wish)) så tycker jag att jag faktiskt borde få något superfint i julklapp av henne! En valp och bil står överst på listan ...heeeeeeeehh man kan ju önska! det heter ju trots allt önskelista :D
..nu, åter till Sailor Moon! :)




Cee Lo Green - Fuck you


Kommentarer
Postat av: guevacci

tack ;D provet gick okej om du vill veta ^^ vad hittas på ikväll då? :-)

2010-11-17 @ 18:13:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0