Living on a prayer

publicerat 2010-11-10 klockan 11:22:54


bild från flickr.

okej.
Vaknade med världens huvudvärk. Som en ballong innanför skallbenet som försöker ta sig ut.
inte så skönt ska ni veta. Då tänker jag "men en kopp varmt kaffe skulle vara gott, sen är jag back on track igen".
Så jag går ut i köket, sätter på vattenkokaren, öppnar kylskåpet, bara för att inse att vi inte har någon mjölk hemma. Ingen mjölk till kaffet. wtf? Och självklart har Staffan tryckt i sig hela chokladkakan som papsen köpte igår.. h e l v e t e. Den enda som riktigt förstår mig är min kaffe-soulmate Hilda(♥)! Hon gick igenom samma händelse igår. Hennes dag gick åt helvete, så jag följer hennes råd och stannar hemma idag. Och dricker kaffe utan mjölk. urk på burk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0