I've been searching, I've been living for tomorrow all my life

publicerat 2010-11-30 klockan 21:48:50



vandrade på stan med mamma innan. Vi var ju tvungna att köpa present till Magnus, men pga. den lilla chans att han kanske läser detta inlägg så skriver jag inte vad vi köpte (6). Mamma och pappa har i hemlighet kommit överrens om att köpa ett par varma skor till mig (hallelujah) så vi tittade runt lite efter det också. Detta gjorde mig överlycklig. Efter en stund blev vi tvungna att köpa middag, och det blev grillad kyckling, vitlösbröd och dressing (och körsbärstomater för att mamma ville verka nyttig). Dessutom fick jag mamma att köpa b&j chunky monky, som btw var
g u d o m l i g t  god. Men det var ju föga oväntat :) Men sen vid 8 begav jag mig till Gina Tricot som hade VIP-kväll och kryllade av miljoner fjortisar, och in kom jag huttrande från kylan. Jag hittade två underbara huvor (en brun och en svart) som jag bara var tvungen att köpa. 129 :-
i vanliga fall, men jag fick 20% rabatt! Helt värt det eftersom jag nu slipper oroa mig, jag kommer att vara varm om hals, huvud och snygg samtidigt. Lovely♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0