come sing a lullaby

publicerat 2010-10-03 klockan 19:45:58


Självklart spelade vi alfapet (mitt och Sanjas spel, spelar det typ alltid) så fort jag kom fram


sen körde vi manikyrrace. bort med det gamla på med nytt. Och så popcorn :)


Grymt dålig bild. Vet egetligen inte varför jag la ut den. Var tvungen att fixa med konstrastet på bilden för att man ens skulle kunna se xD Så nu är den aldeles kornig typ.


morgontrött


Kaffekaffekaffe♥


cool katt som lekte lite






jag är glad trots att jag stått och gjort piroger i typ fem timmar


sen fick vi kämpa med att blåsa ballonger som var jättehårda.





Jag såg ut som jag alltid gör. jeans-shorts och kofta. Hade självklart den stickade tröjan över sen. Ett ganska stort tecken på att jag borde köpa festklänningar!

Amina och jag :) barndomsvän


galet skön bild:)


hatar folk som "duckar" för min kamera -,-


..som Olivia på denna bilden. Du ser ju aningen galen ut när du gör sådär..


Amina och jag igen. Såå söta vi är asså :D


ASSÅ FYFAN! Jag satt och skrattade en kvart efter att jag tagit bilden. seriöst, kolla på Sanja ! xD


Sanja blåser ut ljusen


Jag kunde ju omöjligt välja mellan tre tårtor


Så jag var ju tvungen att smaka på alla tre. Och med smaka menar jag att äta upp tre gigantiska bitar. Jag skulle kunna mörda för att få chokladtårtan igen. *dreglar* ska försöka lära mig baka den, så kanske jag "blir tvungen" att baka den på kappruet → Jag får äta den varje dag under hela vinterlovet :):):)


Asså jag har haft fotfobi i evigheter och verkligen kämpat för att bli av med den. Jag tror att jag lyckats.




Jag och Sanja i morse


..det råkade bli lite mat över...


Sen lämnade jag Malmö för denna gången ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0