Det finns ett berg dit jag brukade gå.

publicerat 2010-10-02 klockan 10:54:55


bild från tågresan.

panikpanik. Ikväll ska min älskade vän Sanja fira sin myndighetsdag! Vi ska gå till Ambrosia nu och hämta tårtorna och sen ska vi sätta igång och fixa lokalen! Än så länge är allt under kontroll ;) detta inlägg är förmodligen allt jag kommer att hinna skriva idag, men ni kommer att få en väldigt genomgående redovisning av allt som hänt under helgen imorgon med en massa bilder ! Stå ut tills imorn mina älsklingar ^^<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem är det på bilden? gissa och så kanske det blir du som vinner länk!

2010-10-02 @ 19:28:38
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0