..

publicerat 2010-10-17 klockan 22:11:53



dötrött. fortsätt inte läsa detta, det är bara slöseri på din tid. Under dagen räknade kanske inte alla dedär talen jag hade tänkt mig, men nio tal sådär är inte helt fel? ^^ Middagen blev inte riktigt.. vad är ordet.. humm.... normal. vi började med apretiff vid 18, lite rån med ost och någon sorts marmelad. sen kokade vi kronärtskockor, så vid 18.30 serverades dem. jättegott, men inte blir man mätt på det, så vi satte in lite av allt annat vi odlat i ugnen och så åt vi chevre-kräm till. mums filibabba. så vid 19.40 hade vi ätit klart. fullt normalt..... Sen dess har jag sett på pretty woman och inte ett piss mer. Imorn är det skola som vanligt. Nästintill helt frisk! Kanske inte ska ut och jogga det första jag gör imorn, men Anna skulle kunna sitta brevid mig utan att bli sjuk (tror jag..). Jag hade tänkt se på Greys Anatomy, men det sket sig, så jag ska bara ta och lägga mig. puss på kinden och god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0