i can't live, with or without you

publicerat 2010-10-07 klockan 08:26:15


Tre bilder från idag, av mig

God morgon kära älskade läsare! Jag har varit vaken i en halvtimma nu, och har ännu inte kommit på om det är en bra eller dålig dag. Allting pekar mot det sämre alternativet, men det känns lixom tvärt om!
Jag vaknade tre timmar tidigare än vad jag tänkt, vädret är grått och blött, och vi hade inget av ätarglädje hemma bara gammalt bröd. Inte nog med detta så var mjölken slut. MJÖLKEN!! Jag övervägde en kort stund att dricka kaffet svart, men jag hittade som tur var lite grädde som jag ska blanda ut med vatten senare. Kaffe och ren grädde är inte gott faktiskt. Eller jo, om man vispar den så. Men jag vill inte väcka de två som sover i vardagsrummet. Och trots allt detta så känns livet bra :) Jag ska se på någon film i höstmörkret innan jag fixar mig! pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0