Jag har så åkt många varv men det är alltid lika svart

publicerat 2010-10-31 klockan 11:40:09


via thom♥

pappa ringde mig för en timma sen och mumlade om att klockan var kvart i tio eller kvart i elva fastän min klocka var kvart i tolv. Total förvirring är en underbart bra start på morgonen!♥ Hittills idag har jag hunnit göra en sallad, bränt min navel på pasta, tappat ner platslådan med fetaost på golvet och känt mig som en ninja då den landade på lådans botten samt ofrivilligt stängt av och på min dator tre gånger pga av en nyfunnen knapp på mitt tangentbord. (iochmed att pappa köpte ny dator igår så fick han ett nytt tangentbord och gav sitt gamla till mig. Ett stort hallelujah för "previous" och "next"knapparna som finns på denna! Quite lovely, yes. Och ja, min lördagskväll gick åt för att tvätta ett tangentbord, men med resultat! Den är som gott som ny nu!) Nu måste jag skynda mig ut till huset med salladen innan jag börjar höra mammas mage kurra ända hit! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0