Kom och håll om mig, släpp inte taget om mig

publicerat 2010-10-09 klockan 20:33:02

Oj jösses vilken dag. Har fikat 5-6 gånger. Jag undrar om jag någonsin kommer somna med den mängd koffein jag har i mig! Just nu sitter jag vid datorn (som inte har bredband och är typ 10 år gammal) och söker en lugn stund utan jobbiga kusiner. De små (och söta) åkte precis hem, men de större (och jobbigare) är kvar (tyvärr).. Jag hann med nöd och näppe undvika kurragömma, dock blev jag tvungen att sitta vid barnbordet!? Helvete vad förnedrande. Jag tog ett stort glas vitt vin för att tydligt påpeka att jag inte längre är ett barn och därmed visa tydligt att jag inte passar in.

"Det där ser ut som det som de vuxna dricker" sa söta Matilda "....sånt som innehåller sprit". Fan vad jag blev paff! haha. "Det är faktiskt sånt som de vuxna dricker, men jag är ju vuxen så det är okej" svarade jag.

Tillslut så kom pappa och satte sig vid soffbordet, så jag satte mig där jag också. När "vuxenbordet" tömdes på folk då kaffet snart skulle fram så såg jag min chans och norpade en plats! *mohaha* Men allt som allt så har det varit en underbar dag! Jag visar allt i bilder imorn. Jag har märkt att jag har ett visst beroende av att fota mitt liv. Vet inte hur det blev så :P Men jag lär komma hem väldigt sent imorn eftersom vi först ska upp till huvudstaden en runda.. eller något? Det var någon mässa i Stockholmstrakten i alla fall. Men vi hörs dåee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0