if it wasn't such a tragedy it would have been quite funny

publicerat 2010-10-05 klockan 15:41:12



Åååh!!! Matteprovet gick ju helt åt helvete, men resten av dagen har ju varit rätt så okej faktiskt.. Pratade med Anders (min förra fysiklärare) och jag har nu äntligen fått det VG jag förtjänade från Fysik A. Sen hade jag ett helt meningslöst utvecklingssamtal. Sitter just nu och tröstar mig med Gossip Girl och 90210, två av världens bästa serier. Vet inte vart jag ska ta vägen. Kanske ska skriva lite om höstmat från naturen, ett arbete från Natur och Friluftsliv :P Känner mig helt vilse egentligen. usch. nej jag ska inte plåga er med mina bördor. hörs ikväll eller så.. kiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0