snälla säg det igen, snälla säg det igen

publicerat 2010-10-13 klockan 12:43:51



Lunch - fetingpasta med mangoldsås, pesto och parmesan.

Staffan ligger fortfarande i sängen och sover, Sally ligger brevid. Internet är fuckat och jag har inte blivit det minsta lilla friskare. Jag är uttråkad och kan inte göra något. Vill ner på stan, men måste stanna hemma. Dessutom har jag tappat bort mina nyklar, vilket inte är mitt fel eftersom det var mamma som tog med dem till mormor. Något som blivit upphittat är däremot min necessär! Den stod på pappas skrivbord så jag antar att han antingen har en djup hemlighet att berätta för mig, eller så var han bara snäll och packade ner den när vi åkte från mormor... hur som helst är den upphittad, och det är nog den enda ljusa punkt under hela dagen. Jag kan inte ens dricka kaffe för att det svider i halsen. Kan ni tänka er det?
Jag, Lisa Blomkvist, kan inte dricka kaffe
. Ett öde värre än döden.
Och jag kan inte heller sjunga. Ska sätta på några musikaler, det brukar alltid göra mig på bättre humör när jag inte själv kan sjunga :) Hairspray är först ut! Sen lär det bli Grease, Dreamgirls och blir det lite tid över så kör jag på stenhårt och drar hela HSM-triologin! m u m s♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0