there's nothing you can say that can't be said

publicerat 2010-10-11 klockan 15:16:40


koppen!♥

Det enda jag köpte under gårdagen var två underbart söta kaffekoppar, precis sådana som jag letat efter! Små, vita, och perfekta. Och vad betalade jag? 20 kronor. Årets bästa köp, de kommer förmodligen att användas varje dag :)

andra fräna stunder från helgen var då jag körde till Stockholm, och i Stockholm, FYRAFILIGT. Hemskt då ingen visste vart vi skulle, så vi fick panik-byta fil då och då hehhe... Men att fira mamma var ..annorlunda.. Vi var 17 personer ifrån familjen samlade på några få kvadratmeter, och om man bortser från barnbordsinsidenten så kan det beskrivas med ett ord. Mysigt♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0