you got designer shades to hide your faces

publicerat 2010-10-14 klockan 20:11:56

Mike Posner - Cooler Than Me



najs är ordet.

Efter 15 koppar te har jag insett jag att jag inte kommer att bli frisk tills imorgon. Funderar på vilken kräm man kan använda för att bli av med svedan under näsan. Något tips? Funderar även på vart man får energi ifrån. Orkar knappt komma upp ur sängen då jag väl lagt mig.. Och det sista ilandsproblemet för dagen är frågan om hur man ska klä sig som sjukling? Det börjar med tjock stickad tröja & mjukisbyxor. När man drucket x antal koppar te så blir man alldeles för varm... SUCK!
Nee jag ska lägga mig i sängen i pjamas (stavning!?) och se på någon mysig film (det doftar 17 Again, trots att jag sett den 139573078324 gånger) med ena benet utanför täcket för att jämna ut temperaturskillnaden tillsammans med hushållspappersrullen (näsdukarna tog slut för länge sen) och ett nytt paket zyx. På tal av det så måste jag till Apoteket (kan man ens säga så idag? eller måste man säga ett apotek. bara en tankeställare bara..) för att köpa Ipren, Eshinagard, Zyx, antipersperant. Känner på mig att det var något mer.. Näsdukar? Aja. Nu har jag klickat igång filmen, vi hörs imorn och håll tummarna för att jag blivit ett uns friskare då. Kan inte vara sjuk i helgen, måste finna ork till att plugga, har TVÅ prov nästa vecka. Ork. Orka. ..neeeee. God natt :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0