and i say hey, what's going on?

publicerat 2010-09-07 klockan 22:03:32


funderar på att fet-dissa fotograferingen imorn.
Jag har ingen lust att visa att vi är naturare genom att vara töntig. Jag tänker klä ut mig till en pinuppa och stå mitt
i bilden, skriva en egen liten textruta där det står "VARFÖR? Jo för att jag inte ville vara naturare så blev jag det ändå ;PPPPpppPPppPpP"

btw. fotograferingen är klockan 8.30 vilket fetpajjar mina planer. Varför blir ingenting som jag vill?? Hatar mitt liv.
Ska bli emo.



Jag skippar härliga LOOOOVIIING YOOOUUUU och kör på denna istället.


Kommentarer
Postat av: smulan

Hade du sagt något innan om det här så hade vi två kunnat var något annat, jag ville inte heller spela naturare för att alla spelar det varje år!... / Tanja

2010-09-08 @ 10:28:52
URL: http://smulan.devote.se
Postat av: smulan

Nej header är bara något jag har för tillfället men det hade varit SJUKTBRA om du kunde fixa till röran xD hahahaha har inte kommit igång än på riktigt, vet inte ens hur man gör än xD HJÄÄÄÄÄLP :O <3

2010-09-08 @ 21:28:49
URL: http://smulan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0