blogg-exklusiv!

publicerat 2010-09-08 klockan 21:46:11



Haha!  Titta i bilden längst upp till höger! Tog en stund innan jag märkte söta björn där i bakgrunden ^^ Jag var tvungen att klippa bort Emma och Måns eftersom de var totalt omedvetna om att det fanns en Lisa med kamera i handen. hehe.  Och ni läsare borde känna er hedrade, som är först med att få se den bilden. Lägger väl ut den bland resten av bilderna på FB imorn. Eller nästa vecka. Björn blir nog jätteledsen om jag inte lägger ut bilden hihi 8-) Är supertrött efter denna extremt utmattande dag.

Och ni, jag vet inte hur jag lyckades, men jag fastnade inte alls på kameralinsen!? Så det blir en total överraskning för både er och mig själv att få se hur jag ser ut när fotona dimper ner i brevlådan :) lovar att visa er alltihopa♥ Nu Ska jag i alla fall sova. Körskola imorn klockan 11.15, måste se till att ha vaknat tills dess :P Godnatt!

ps. Min nya favorit i Idol 2010 är Olle! Båtsnubben. GRYMT grym snubbkille :) ds

Kommentarer
Postat av: Caroline

Roliga foton.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0