chocolate rain, some stay dry and others feel the pain

publicerat 2010-09-17 klockan 17:50:07



Bartömning på terassen, och jag ska cykla till kvantum för att köpa filodeg. Absolut rätt sätt att spendera fredagskvällen på... Jag har ett jävlar sockersug så det kanske råkar följa med en viss glass hem om jag lyckas få pengar över. Har suktat efter den hela veckan, och jag har faktiskt gjort mig förtjänt av den idag känner jag. Borde egentligen städa rummet också, får se hur det blir med det. Måste klä mig nu. efter väder. men förmodligen kommer jag att blåsa bort. fast jag kanske är få tung för det.. vi får helt enkelt vänta och se. till alla er alkomänniskor där ute: ha så jävla kul i kväll, jag tänker ta igen detta under studentfesterna, TRO mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0