each day is a gift and not a given right

publicerat 2010-09-03 klockan 07:26:44


Gammal bild, men den passar in så bra över hur jag känner mig! (grymt hemsk bild dessutom)

Det var ruskigt skönt att få sova ut en stund! Jag är fortfarande trött, fortfarande sjuk, men jag har i alla fall sovit gott i natt! Ska klä på mig och fixa mig, så kanske jag inte ser så sjuk ut längre.. eller man kan ju hoppas på det i alla fall. Det händer inget ikväll. Har för mig att jag sa något till Maria att jag skulle ut, men jag orkar verkligen inte. Hatar att vara sjuk, men denna helgen ska jag faktiskt bara vila ut mig så att jag kan komma till skolan på måndag -frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0