how wonderful life is when you're in the world

publicerat 2010-09-13 klockan 07:49:47


bild från i sommras


För det först råkade jag spill kaffe över tangentbordet så att bokstaven a inte fungerr att trycka på, så ni får ursäkta om den saknas någonstans, men jag tror inte att den gör det för jag har suttit och "klistrat" in dem där de ska vara.. För det andra är jag jävligt glad att jag har ann som lärare :) Satt här och var extremt bitter över att vara tvungen att cykla till skolan i detta pissväder, och sen får jag panik eftersom jag kom ihåg att vi ska laborera idag och jag har ingen aning om hur man ska göra. Får helt enkelt koll på vad alla andra gör och härma dem :P Men det härliga med ann var att hon hade lagt ut denna information på itsan och där stod det även att vi inte börjar förrän halv nio vilket innebär att chansen att jag kan unvika regnet blivit liiite liiite större (mohaha) Nä nu måste jag fixa iordning mig. Vi hörs senare, x

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: jag förstår.



Gott med vattenmelon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0