If you want to want to leave i can guarrantee you wont find noobody else like me

publicerat 2010-09-15 klockan 21:13:23



Uncle Kracker - Follow me

Tänkte på låten under min promenad till huset. Faktiskt riktigt bra egentligen. Man glömmer bara bort det ibland ^^ bild från i morse. Jag gillar den. Inte för att håret ser så sjukt mycket bättre än det gjorde efter att jag utsatt det för sol vind och regn under min färd till skolan, utan för att man ser att solen faktiskt lyser ute! ♥ btw, joo, det blev kanske lite mycket rouge... || Vet inte om jag ska lägga mig eller kanske göra något annat. Har en lektion i morgon klockan 12.45-14.15, så det är ju inget jag måste vakna tidigt för direkt. Har lite skolarbete jag kanske borde göra. Men vem gör det klockan nio på kvällen? Kanske göra ett städryck.. Kommer sluta med att jag möblerar om vid midnatt, så frågan är om man vågar ta chansen? Sätter på ett till avsnitt av Life Unexpected och försöker städa lite under tiden :) lateroo fellas

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Riktigt söt är den bilden :)

2010-09-16 @ 12:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0