forced to fake a smile, a laugh

publicerat 2010-09-23 klockan 20:00:13


underbart vackra Lisa Olsson

Jag vet inte vart jag ska börja. I måndags bestämde jag mig för att bli gladare. Kom in i en minidepression när skolan började och kände att det fick sluta där. Så hur blir man gladare? Jo, man ler! Det är inte svårare än så. Efter att jag klätt mig och sminkat mig kastade jag på mig ett léende också, sen gick jag iväg till skolan. Så har det fortsatt. Och idag började det med att jag mötte TP, hälsade glatt och så fick jag ett glatt "hej LB" tillbaka. Därefter möts jag av Peter som undrade varför jag skrattade "Jag är bara glad" svarade jag och han tyckte att det var härligt. Efter det så möts jag av hela min klass (eftersom jag är försenad, självklart..) och ler mot alla som ett fån, men det var ju värt det! Det jag vill komma till är att ett léende kan göra så mycket. Från att vara något man intalar sig själv, till att känslan kommer inifrån en själv och sprids till alla andra.

det vackraste någon kan bära är ett léende




Och Gud vad jag älskar Idol! Det ger mig en anledning att gå hem. Jag har snott mammas gungskor (mbt-skor) som jag vandrar runt i när jag inte har högklackat! Det ser hur dumt ut som helst, men det är så få som hinner se mig under min färd till huset, att det gör inget. Jag har gått sammanlagt 80 minuter under två dagar (4x20) och jag har träningsvärk i rumpa och vader! UNDERBART♥ nä nu börjar idol! måste sticka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0