I've fallen in love for the first time and this time i know it's for real

publicerat 2010-09-17 klockan 10:41:16



Megaful bild. Men sådär ser jag tydligen ut. Min kära far erbjuder sig bjuda mig på mat på Kult, så jag tror nog att jag dissar Westsides dillkött med potatis :) Grymt skönt, jag har en håltimma på typ fem timmar nu, så jag slipper att stressa tillbaka till skolan. Funderar på att cykla hem och hämta alla böcker om träning som jag har hemma för att faktiskt ta tag i detdär med projektarbetet. Jag har faktiskt bestämt mig! Jag känner mig tillräckligt frisk för att börja träna igen, så på måndag ska min 100-dagars bli-bättre-i-ryggen-träning påbörjas! Ni får hjälpa mig att hålla motivationen uppe, men det brukar inte vara några problem om jag har ett mål. Det som sket sig i somras var att när jag gick ner i vikt så gick mina föräldrar upp i vikt. Jag tappade faktiskt motivationen då de sket i det totalt.
Jag ska träffa pappa tjugo över elva och klockan tre så ska jag anmäla mig till Sälenresan som ska inträffa i Januari :) 4-5 dagars skidåkning och mys, och vad behöver jag betala? typ 900 kronor. Lätt värt det :) Kanske lite större backar än de på Kappruet, men efter tre veckors träning så lär jag nog klara av det med bravur! ..förhoppningsvis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0