lately as it seems we don't get along to well

publicerat 2010-09-15 klockan 09:25:57


Jävla hundajävel asså ♥

Låg skönt i min säng och sov fram tills Sally började drömma hej vilt. Hon låg och sprattlade och skall utanför dörren så självklart vaknade jag och där förstördes min sovmorgon. Med tanke på att jag gick till sängs typ vid kvart över nio igår så kanske jag ändå skulle vaknat då. Så nu sitter här med morgonkaffet och undrar vad jag ska göra av resten av förmiddagen. Skolan börjar inte förrän 12.10, så jag har två och en halv timma framför mig. Kanske en film? Funderar på att faktiskt ta mig ner till CO och köpa en ny jävla kortlek. Inte för att jag så jädra gärna vill det, men jag har lixom väldigt många enkronor här och har inget bättre att lägga dem på nu när jag gör eget kaffe i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0