Look at the stars. Do you see how they shine for you?

publicerat 2010-09-26 klockan 18:38:01


Enda bilden jag tog i fredags. Grymt söt tös ! Jag antar att det är på sports men kommer inte ihåg när jag tog bilden :P

Idag har jag inte gjort så mycket, förutom att strosat runt lite. I morse ringde en gubbjävel vid niotiden och väckte mig. Han hade ringt fel. Tur för den gubben så somnade jag om! Sen väckte pappa mig strax efter elva och tvingade mig ut till huset för att äta varma mackor. Helt okej frukost ändå :) Därefter har jag i stort sett inte gjort något vettigt. Skrapat lite färg från dörrarna, sopat lite damm i källaren men mestadels ätit godis och druckit kaffe. Var precis och köpte mat på cg, eftersom de sade sig ha en ost. Den osten fanns inte, men jag hittade lite fläsk-kotletter som följde med hem istället. Potatisgratängen står i ugnen och kotletterna håller på att stekas för tillfället. Dessutom står en halloumi-kaka och väntar på att få komma in i värmen! Jätteintressant att få smaka den. Kommer nog att göra ett inlägg om den senare om jag kommer ihåg det ;) Nä nu är det mat! hörs sen. kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0