när alla clownerna har gått från jobbet så visslar fåglarna

publicerat 2010-09-21 klockan 22:15:54


två bilder jag tog idag. mysiga tycktes de nästan vara.

(vill också tillägga att min hund åt upp det äpplet) Jag är både psykiskt och fysiskt trött. Tror jag har någon ny förskylningsskit på gång. Skulle inte försvåna mig ifall snorbobban Carl har smittat mig. Funderar på att stoppa upp en tampong i hans näsa imorn bara för att han ska sluta snörvla. :) Jag har faktiskt varit duktig idag (om man bortser från att jag missade första lektionen, men Elin(läraren) förstod) som har tvättat, lagat mat och bakat! Inte illa, Svenska Växjöfruar nästa! :D Nee jag funderar på att faktiskt ta och lägga mig. Ja, jag vet att det kanske är tidigt. Jag börjar 12 imorn så jag behöver inte stiga upp så tidigt. Jag är trött helt enkelt. Det var något mer jag skulle skriva men det är ju som helt bortblåst. Puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0