swing it, shake it, move it, make it, who do you think you are?

publicerat 2010-09-20 klockan 14:34:25



Klassfoto || spexfoto
SPNV09 - det bästa av två världar.
vi hade någon bra slogan som inte jag kommer ihåg ..

Känns helt galet att detta är vårt sista år tillsammans. Tiden går så fort nu när man är vuxen! Det är ju som de säger, livet accelererar. Och ni får ursäkta min mín på bilden alltså!! Av alla typ tio bilder han tog så var det bara denna som jag faktiskt tittade in i kameran. HEMSK! men hellre att jag gör denna störda bilden än någon pose där jag försöker se vacker ut. Jag är ju trots allt n-v-are. Men jag måste också påpeka att männen på fotot sticker ut lite, de är ju aaaningen sexigare än oss andra. Kolla till exempel på Björn (längst till vänster) och hur Aran tittar på honom. Dessutom är Carl så himla ..ful. (se längst ner till höger). Men trots vissa skavanker är vi nog ändå den vackraste klassen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0