there is nothing left to prove after all we've been trough

publicerat 2010-09-07 klockan 19:17:30


morgondagens väder. can i get a hallelujah? Jag ska ligga på balkongen hela dagen imorn. Eller fram tills tolv och efter klockan halv tre. Det verkar ju ändå vara molnigt då, så det gör mig inte ett skit! Har saknat solen som in i bajshelvete, ska bli grymt skönt att bara få sitta och njuta :) Får väl ta mig ut till baksidan av huset om Lykke och Staffan sover och blockerar min väg till balkongen.. Tänk vad skönt. Sitta mitt i gräset i solen, med Sally och en kupp kaffe. Fan vad härligt.
Det är livet det!






Minnie Riperton- Loving you

snodde låten direkt från signes underbara blogg. Varför? För att den är underbar och passar perfekt in i mitt inlägg :)) Ska lyssna på den imorn bara för det *elakt skratt samt galen blick*


btw, OM du inte kan se den gröna linjen ovanför "Minnie Riperton - Loving you" utan bara ser lite grått flum: Håll nere Ctrl-knappen samtidigt som du trycker på 0 (Siffran Noll, inte bokstaven o) Då ställer du in "zoomen" på fönstret till 100%, och allt ser ut som det ska ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0