they call it puppylove, i guess they'll never know

publicerat 2010-09-05 klockan 19:13:57


BAAAAAAAAHAHAHA! X')

(lyssna på bohemian rhapsody ifall du inte tycker att detta är kul.)



jag är jätteuttråkad. Finns ingenting att göra. Tittar bara runt på en massa tumblr, och man kan tydligen tröttna på det också. Hade tänkt gå och köpa b&j cookiedough, men märkte att jag inte har råd. Så jävla bittert. måste skaffa pengar. nu på en gång. Eller så tigger jag pengar av mamma och pappa och säger att det är jätteviktigt. humm. glass kan faktiskt vänta tills imorn. om jag hinner få pengar tills dess. det är ett jävla stort mysterium alltihopa. Ett glassmysterium. "Jakten på de försvunna glasspengarna". Har tolv enkronor, två femmor och några femtioöringar. Räcker i alla fall till en peanut butter cookie dough. Nästan rätt glass ju. Men jag tar den imorgon. Har en rast på förmiddagen. En nybliven glassrast. Därmed slutar jag skriva. Vi hörs imorn på glassrasten. Kanske tillochmed skriver innan det, men jag lovar inget! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: från H&M! dessutom tror jag den kostar 50,60 kr bara, kap! :)

2010-09-05 @ 19:28:14
URL: http://elinwahlberg.se
Postat av: madeleine

Gillar headern skarpt!

2010-09-05 @ 20:34:57
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0