truth is a stranger you got to let my spirit be free

publicerat 2010-09-25 klockan 09:13:54

Ååh jag hade faktiskt så jäkla kul igår! Vi förfestade lite grann längst upp på högstorp, och det tog en timma innan jag hittade dit så jag var där vid tiotiden (var ju tvungen att se på idol först) . Sen drog vi vidare till Sports där vi alla skulle mötas (det gick ju sådär..) innan vi skulle vidare till Grace. Detdär sista alternativet hände dock inte för mig. Min kväll slutar vid ett-tiden då jag ger Dzan en klapp på kinden, han blir ledsen och jag lika så. Då gick jag hem. Eller snarare cyklade hem. Och fy fan vad jag ångrar att jag gjorde det. Det jag kommer ihåg ifrån hemfärden är att jag trillar utanför strykjärnet och har stora problem att komma på fötter igen. Sen, dum som jag är, sätter jag mig på cykeln igen! I backen vid mitt hus trillar jag och slår i min armbåge riktigt hårt så jag kan inte ens räta ut den nu.. det är både hemskt och pinsamt faktiskt :$ Men nu är jag på benen igen, ska följa med Sara ner på stan och hon ska uträtta lite ärenden myspys!! har för mig att jag ska fika med maya i egfftermiddag också♥! Men nu blir det att klä på sig.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Jo jag håller med dig, fast de kan ju vara en bra back-up om man inte skulle orka! :)

2010-09-25 @ 12:55:00
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: lilla o.

Hej sötaste, finaste Lisa!

Jag ville bara säga följande:

1. DU kan vara den finaste tjejen jag vet,

så fort man tittar på dig, möter dig i korridorerna(se:får en kram)

eller något liknande så blir det lite lättare att möta världen. För då vet man att sådana som du finns:)

2. DINA SKOR ÄR GOD SENT! TACKTACKTACK!

3. du är fin

<3

2010-09-26 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0