kommer du ihåg? var det igår?

publicerat 2010-09-06 klockan 14:20:01



två bilder. typ vad jag hade på mig idag.
har inte kameran och orkar inte kämpa med mobilen för att ta något någerlunda intesåhemskt kort :P
linne/klänning från monki, leggins från bikbok, skor från scorett

peanut butter cookie dough sket ju sig eftersom man inte får ha något med jordnötter med sig in i skolan.. :'( funderar ärligt talat på att panta en massa burkar för att ha råd med en riktig b&j. men har ingen lust för det nu. Jag lyckades ärligt talat tappa suget. Sitter istället nu och sippar på en kopp kaffe. Hittade något ätbart i skafferiet för en gångs skull! Kommer ni ihåg START ? Supersöta müslin med extra socker typ? Den med jordgubbar och yoghurtklumpar i. SUPERGOD! <3 Smakar som .. vet inte vad. Typ samma "yoghurts-bitar" som finns i hyllan för naturgodis. smaskens. Säkert inte det minsta nyttigt. Whatever. Ikväll ska jag sätta mig och läsa igenom de sex böcker jag har kvar om hälsa, kost och träning. Snacka om att jag kommer ha kul! :'D är "ledig" imorn då jag ska köra på halkbana, vilket innebär att jag har fyra timmars ämnen att läsa vid sidan av. Fan vad kul det är att vara tillbaka i skolan! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0