we'll have the life we know we would

publicerat 2010-09-22 klockan 16:41:49



fick så många underbara kommentarer angående mitt utséende idag, jag blir så glad när folk märker att man bryr sig om hur man ser ut. Många tänker väl "hur pallar hon", men jag mår ärligt talat dåligt när jag är ful! Självförtroendet sjunker i botten och jag blir deprimerad. Så jag gör det för mig själv, och det gör att det inte är det minsta ansträngande. Lite skavsår här och där kanske kommer upp pga skorna, men jag följer strikt mottot

ska man vara fin får man lida pin.

Att min mobilkamera inte tål mina skakiga händer är en annan femma. Jag ska gå ut till huset (i gympadojer då..) med Sally för att grilla majs nu! Grillad majs är tusen gånger godare än kokt majs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0