Yours, until the rivers all run dry

publicerat 2010-09-03 klockan 17:46:40


Jag är så lycklig! riktig shopaholic är vad jag blivit! En tisha och lite smycken har kommit hem den senaste tiden, en ring kom idag! Jag är grymt nöjd med den, och jag har en till på väg, dock inte från samma affär :P Nästa lär komma under nästa vecka, men då lär jag väl också ha glömt att jag beställde den och bli extra glad! haha

Måste åka iväg till huset nu. Det serveras maaat! åååh !! måste berätta om vad jag gjorde idag också. Kanske inte alls är så kul/intressant som jag får det att låta nu, men jag måste i alla fall berätta det! Men det blir senare, nu ska det bli grillad fläskfilé (hör jag ett hallelujah?? :D) hörs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0