Det fanns en tid för länge sen då mitt hjärta var av sten.

publicerat 2011-04-05 klockan 08:22:55

En bild för några evigheter sen då jag hade kort hår.
Jag erkänner, att ibland stannar man hemma för att hinna med något viktigt, som att plugga inför ett prov. Eller så pallar man helt enkelt inte. Sånna dagar brukar vara sköna dagar att stanna hemma på. Idag är ingen sådan dag. Vaknade up med täppt näsa och jätteöm hals :( Huvudet var inte riktigt där det skulle vara heller, men det är det aldrig på morgonen ändå. Jag hade faktiskt sett fram emot att vårat rollspel på biotekniken, men näe. Inkentinken. Det blir att sitta hemma och studera matematik E. Gud vilken rolig dag jag har framför mig. Och dessutom har jag ont i ryggen.
Äh, åt helvete med denna dag så hörs vi imorn om jag inte har något vettigare att säga :) :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0