Listan / dag 20.

publicerat 2011-04-07 klockan 23:49:55

Dag 20 – Mina förebilder

Det finns så otroligt många förebilder här i världen, på så många olika plan också.
Happy feet: han sket i att alla andra ogillade hans dansande, och fortsatte göra sin grej. Till slut räddade han alla pingviner.
Hela min familj: för att de är så vackra från insidan ut. De står på sig och är de individer de var menade att vara. Deras vilja gör att de kan lyckas med allt de ger sig in på.
Casey från årets American Idol: för att han är en enormt bra musiker, artist och sångare.
Mina vänner: för att de står ut med mig och alltid får mig på bra humör. gud vad töntigt det lät
Lady Gaga: eftersom hon kom från ingenstans med sin galna stil, och plötsligt så skulle alla andra artister göra likadant
Marilyn Monroe: "with the right pair of shoes a girl can coquer the world" + att hon är jävligt sexig med sina kurvor.
Sen finns det tusentals andra människor där ute, som han som kom på internet, diesels reklamslogan och att man kunde göra choklad & kaffe av bönor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0